Warunki wysyłki paczek z głośnikami do naprawy.

Realizujemy naprawę głośników także za pośrednictwem przesyłek.

Klient może do nas nadać paczkę z głośnikami za pośrednictwem firm kurierskich a także Poczty Polskiej.

Po naprawie głośników, paczki odsyłamy firmą kurierską DPD, INPOST, DHL, UPS, Poczta Polska w zależności od tego jaką cenę dana firma nam zaproponuje. Staramy się wysyłać paczki jak najtańszym kosztem. Na życzenie klienta możemy wysłać paczkę Firmą kurierską którą klient wskaże z pośród wymienionych przez nas.

Przesyłka wysyłana jest na koszt klienta.

Płatność za usługę klient uiszcza przelewem na konto po naprawie, lub płaci kurierowi przy odbiorze paczki.

Nasz klient zobowiązany jest do:

1. Starannego zapakowania paczki

- Głośniki w kartonie powinny mieć odpowiednią ilość miejsca, aby po naprawie można było je odpowiednio ułożyć.

- Głośniki nie powinny byś ze sobą skręcane śrubami (może to spowodować uszkodzenie magnesów lub kosza głośnika gdy   paczka zostanie rzucona przez kuriera)

- Pomiędzy głośnikami powinno być wypełnienie (papier, folią bąbelkowa, gąbka itp.) dzięki czemu uniknie się zniszczenia     membran po przez przemieszczanie głośników w paczce.

- najlepiej owinąć każdy głośnik osobno folią stretch.

- Jeżeli wypełniamy paczkę woreczkami powietrznymi, należy pamiętać że głośniki zawierają ostre elementy wystające które w transporcie będą przebijać te woreczki (najlepiej owinąć wtedy głośnik stretchem i folią bombelkową) 

- Membrana głośnika powinna być odseparowana od wypełniaczy w paczce (w unikatowych i rzadkich głośnikach może być ona nie dostępna w zakupie)

2. Należy włożyć do paczki kartkę z opisem usterki głośnika, numerem telefonu, dokładnym adresem do wysyłki oraz zaznaczyć czy paczka ma być wysłana jako ostrożnie czy standardowo. Gdy klient życzy sobie aby paczka była ubezpieczona, też powinien to zaznaczyć w informacji dla nas.

3. Do podania korespondencji mailowej, jeżeli taka była, unikniemy przekłamań w wycenie napraw.

Nasza firma nie odpowiada za:

1. Uszkodzenia mechaniczne paczek i głośników przez kurierów.

2. Złe spakowanie głośników w paczce (nie posiadamy własnych kartonów, wszystkie głośniki wysyłamy w tych samych opakowaniach co do nas dotarły. Zbyt ciasne spakowanie sprzętu może spowodować uszkodzenie przy upadku paczki)

Prosimy o zapoznanie się z zakładką GWARANCJA

Pakujemy paczki z wszelką starannością, a głośniki owijamy stretchem.

Wysyłając paczkę akceptujesz warunki wysyłki:

Zapraszamy do korzystania z naszych usług..

UWAGA..    PROSIMY NIE WYSYŁAĆ CAŁYCH KOLUMN GŁOŚNIKOWYCH, PRAWDOPODOBIEŃSTWO USZKODZENIA OBUDOWY KOLUMNY PRZEZ KURIERÓW JEST BARDZO DUŻE.

Adres do wysyłki:

"ACOUSTIC"

Artur Sienkiewicz

ul.Bursztynowa 18a

80-174 Otomin