Realizujemy naprawę głośników także za pośrednictwem przesyłek.

Klient może do nas nadać paczkę z głośnikami za pośrednictwem firm kurierskich a także Poczty Polskiej.

Po naprawie głośników, paczki do 20 KG wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej (za pobraniem), a powyżej 20 KG firmą DHL (za pobraniem). 

Przesyłka wysyłana jest na koszt klienta.

Płatność za usługę klient uiszcza kurierowi przy odbiorze paczki.

Na życzenie klienta możemy wysłać paczkę firmą kurierską którą klient sobie sam zamówi, po wcześniejszej wpłacie pieniędzy na konto.

Nasz klient zobowiązany jest do:

1. Starannego zapakowania paczki

- Głośniki w kartonie powinny mieć odpowiednią ilość miejsca, aby po naprawie można było je odpowiednio ułożyć.

- Głośniki nie powinny byś ze sobą skręcane śrubami (może to spowodować uszkodzenie magnesów lub kosza głośnika gdy   paczka zostanie rzucona przez kuriera)

- Pomiędzy głośnikami powinno być wypełnienie (papier, folią bąbelkowa, gąbka itp.) dzięki czemu uniknie się zniszczenia     membran po przez przemieszczanie głośników w paczce.

- najlepiej owinąć każdy głośnik osobno folią stretch.

- Jeżeli wypełniamy paczkę woreczkami powietrznymi, należy pamiętać że głośniki zawierają ostre elementy wystające które w transporcie będą przebijać te woreczki (najlepiej owinąć wtedy głośnik stretchem) 

- Membrana głośnika powinna być odseparowana od wypełniaczy w paczce (w unikatowych i rzadkich głośnikach może być ona nie dostępna w zakupie)

2. Należy włożyć do paczki kartkę z opisem usterki głośnika, numerem telefonu, dokładnym adresem do wysyłki oraz zaznaczenia czy paczka ma być wysłana jako ostrożnie czy standardowo. Gdy klient życzy sobie aby paczka była ubezpieczona, też powinien to zaznaczyć w informacji dla nas.

3. Do podania korespondencji mailowej, jeżeli taka była, unikniemy przekłamań w wycenie napraw.

Nasza firma nie odpowiada za:

1. Uszkodzenia mechaniczne paczek i głośników przez kurierów.

2. Złe spakowanie głośników w paczce (nie posiadamy własnych kartonów, wszystkie głośniki wysyłamy w tych samych opakowaniach co do nas dotarły. Zbyt ciasne spakowanie sprzętu może spowodować uszkodzenie przy upadku paczki)

Prosimy o zapoznanie się z zakładką GWARANCJA

Pakujemy paczki z wszelką starannością, a głośniki owijamy stretchem.

Zapraszamy do korzystania z naszych usług...