Warunki wysyłki paczek z głośnikami do naprawy.

Realizujemy naprawę głośników także za pośrednictwem przesyłek.

Z uwagi na bardzo dużą ilość przesyłek, nie są one rozpakowywane w dniu odbioru. Paczki są rozpakowywane w dzień swojej kolejki tj. około 2-3 tygodnie Wówczas możemy sprawdzić co dokładnie się w nich znajduje i czy nie zostało uszkodzone w trakcie transportu. W związku z tym prosimy zwrócić szczególną uwagę na niżej podane informacje dotyczące sposobu pakowania głośników wysyłanych do naprawy, aby uniknąć potencjalnych uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym spakowaniem przesyłki. W wyjątkowych przypadkach kiedy przesyłka jest uszkodzona z zewnątrz, otwieramy ją w obecności kuriera i spisujemy protokół szkody.

Klient może do nas nadać paczkę z głośnikami za pośrednictwem firm kurierskich a także Poczty Polskiej.

Po naprawie głośników, paczki odsyłamy firmą kurierską DPD, INPOST, DHL, UPS, Poczta Polska w zależności od tego jaką cenę dana firma nam zaproponuje. Staramy się wysyłać paczki jak najtańszym kosztem. Na życzenie klienta możemy wysłać paczkę Firmą kurierską którą klient wskaże z pośród wymienionych przez nas. Nie wysyłamy paczek do paczkomatów.

Przesyłka wysyłana jest na koszt klienta.

Płatność za usługę klient uiszcza przelewem na konto po naprawie, lub płaci kurierowi przy odbiorze paczki. Paczki nie odebrane przez klienta (ZWROTY) nie będą wysyłane ponownie.Będzie to możliwe po wcześniejszej wpłacie należności na nasze konto bankowe z uwzględnieniem kosztów poprzedniej wysyłki.

UWAGA!!! KAŻDĄ paczkę którą odsyłamy do Państwa, polecamy rozpakować w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości, zalecamy spisanie protokołu szkody oraz zachowanie paragonu bądź faktury za naprawę. Protokół szkody oraz dowód wykonania usługi są niezbędne w przypadku składania reklamacji za zniszczoną przez firmę kurierską zawartość paczki.

Nasz klient zobowiązany jest do:

1. Starannego zapakowania paczki

- Głośniki w kartonie powinny mieć odpowiednią ilość miejsca, aby po naprawie można było je odpowiednio ułożyć.

- Głośniki nie powinny byś ze sobą skręcane śrubami (może to spowodować uszkodzenie magnesów lub kosza głośnika gdy   paczka zostanie rzucona przez kuriera)

- Pomiędzy głośnikami powinno być wypełnienie (papier, folią bąbelkowa, gąbka itp.) dzięki czemu uniknie się zniszczenia     membran po przez przemieszczanie głośników w paczce.

- najlepiej owinąć każdy głośnik osobno folią stretch.

- Jeżeli wypełniamy paczkę woreczkami powietrznymi, należy pamiętać że głośniki zawierają ostre elementy wystające które w transporcie będą przebijać te woreczki (najlepiej owinąć wtedy głośnik stretchem i folią bombelkową) 

- Membrana głośnika powinna być odseparowana od wypełniaczy w paczce (w unikatowych i rzadkich głośnikach może być ona nie dostępna w zakupie)

2.      Należy włożyć do paczki kartkę z opisem usterki głośnika, numerem telefonu, dokładnym adresem do wysyłki.

Każda paczka wysyłana firmą kurierską jest ubezpieczona. Klienci którzy chcą aby paczka została wysłana Pocztą Polską, muszą zaznaczyć czy paczka ma być ubezpieczona, oraz czy ma być wysłana z opcją OSTROŻNIE.

3. Do podania korespondencji mailowej, jeżeli taka była, unikniemy przekłamań w wycenie napraw.

Nasza firma nie odpowiada za:

1. Uszkodzenia mechaniczne paczek i głośników przez kurierów.

2. Złe spakowanie głośników w paczce (nie posiadamy własnych kartonów, wszystkie głośniki wysyłamy w tych samych opakowaniach co do nas dotarły. Zbyt ciasne spakowanie sprzętu może spowodować uszkodzenie przy upadku paczki)

Prosimy o zapoznanie się z zakładką GWARANCJA

WYSYŁAJĄC GŁOŚNIKI DO NAPRAWY AKCEPTUJĄ PAŃSTWO  WARUNKI WYSYŁKI I GWARANCJI.

                                                                                                                               

Pakujemy paczki z wszelką starannością, a głośniki owijamy stretchem.

Wysyłając paczkę akceptujesz warunki wysyłki:

Zapraszamy do korzystania z naszych usług..

     UWAGA.    PROSIMY NIE WYSYŁAĆ CAŁYCH KOLUMN GŁOŚNIKOWYCH, PRAWDOPODOBIEŃSTWO USZKODZENIA OBUDOWY                 KOLUMNY PRZEZ KURIERÓW JEST BARDZO DUŻE.

Adres do wysyłki
"ACOUSTIC" Naprawa Głośników
ul. Bursztynowa 18a
80-174 Otomin
NIP: 5831826610