Wysyłka

Naprawiamy wszystkie rodzaje głośników. HiFi, HiEnd, Estradowe, Samochodowe. Profesjonalna obsługa, Tel. 501 036 107 lub 509 599 592

Warunki wysyłki paczek z głośnikami do naprawy.

Realizujemy naprawę głośników także za pośrednictwem przesyłek.

Z uwagi na bardzo dużą ilość przesyłek, nie są one rozpakowywane w dniu odbioru. Paczki są rozpakowywane w dzień swojej kolejki tj. około 2-4 tygodni, w zależności od ilości zleceń. Wówczas możemy sprawdzić co dokładnie się w nich znajduje i czy nie zostało uszkodzone w trakcie transportu. W związku z tym prosimy zwrócić szczególną uwagę na niżej podane informacje dotyczące sposobu pakowania głośników wysyłanych do naprawy, aby uniknąć potencjalnych uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym spakowaniem przesyłki. W wyjątkowych przypadkach kiedy przesyłka jest uszkodzona z zewnątrz, otwieramy ją w obecności kuriera i spisujemy protokół szkody.

Przesyłki o statusie „PACZKA NIESTANDARDOWA”

Przesyłki o kształcie owalnym, kulistym, cylindrycznym (np. tuba) lub odbiegającym od prostopadłościanu (np. zniekształcony karton), o nierównych krawędziach, z wystającymi elementami. Ponadto przesyłki owinięte stretchem, folią lub innym materiałem utrudniającym przesuwanie. Dla firm kurierskich przesyłką niestandardową jest paczka, która nie może być poddana sortowaniu maszynowemu. Przesyłki składające się z dwóch nierównych kartonów sklejonych ze sobą, także będą zakwalifikowana jako niestandardowa, a klient zostanie o tym poinformowany. Do takiej przesyłki zostaną doliczone dodatkowe koszty wynikające z bezpośrednich opłat obciążających naszą firmę przez spedytorów kurierskich.

Klient może do nas nadać paczkę z głośnikami za pośrednictwem firm kurierskich a także Poczty Polskiej.

Klient wysyła paczkę we własnym zakresie. Nasza firma nie zamawia kuriera do jego domu.

Po naprawie głośników, paczki odsyłamy firmą kurierską DPD, DHL, UPS, w zależności od tego jaką cenę dana firma nam zaproponuje. Staramy się wysyłać paczki jak najtańszym kosztem. Na życzenie klienta możemy wysłać paczkę Firmą kurierską którą klient wskaże z pośród wymienionych przez nas. Nie wysyłamy i nie odbieramy paczek z paczkomatów.

Do koszt u naprawy doliczany jest koszt wysyłki.

Płatność za usługę klient uiszcza przelewem na konto po naprawie, lub można dokonać opłaty za pośrednictwem serwisu BLIK.

UWAGA!!! KAŻDĄ paczkę którą odsyłamy do Państwa, polecamy rozpakować w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości, zalecamy spisanie protokołu szkody oraz zachowanie paragonu bądź faktury za naprawę. Protokół szkody oraz dowód wykonania usługi są niezbędne w przypadku składania reklamacji za zniszczoną przez firmę kurierską zawartość paczki.

Przed wysyłką sprzętu do naszego serwisu prosimy wypełnić „formularz naprawy” i włożyć go do paczki lub wysłać na adres mailowy: formularze@acoustic-24.pl . W formularzu prosimy o zaznaczenie wymaganych pól tj. np. metoda płatności lub faktura/paragon.

Prosimy nie wysyłać zapytań odnośnie naprawy głośników na powyższego maila.

Formularz Naprawy

WAŻNE: W przypadku wysyłki formularza drogą mailową, należy zwrócić uwagę aby dane klienta zgadzały się z danymi na liście przewozowym paczki.

Każda paczka odsyłana przez nas po naprawie jest ubezpieczona.

Nasza firma nie odpowiada za:

1. Uszkodzenia mechaniczne paczek i głośników przez kurierów.

Prosimy o zapoznanie się z zakładką GWARANCJA

WYSYŁAJĄC GŁOŚNIKI DO NAPRAWY AKCEPTUJĄ PAŃSTWO  WARUNKI WYSYŁKI I GWARANCJI.

Pakujemy paczki z wszelką starannością.

Wysyłając paczkę akceptujesz warunki wysyłki:

Zapraszamy do korzystania z naszych usług.

UWAGA.    PROSIMY NIE WYSYŁAĆ CAŁYCH KOLUMN GŁOŚNIKOWYCH, PRAWDOPODOBIEŃSTWO USZKODZENIA OBUDOWY  KOLUMNY PRZEZ KURIERÓW JEST BARDZO DUŻE.

Adres do wysyłki
„ACOUSTIC” Naprawa Głośników
ul. Łukowa 17
83-050 Kolbudy
NIP: 5831826610

×