Kolbudy, ul. Łukowa 17
501 036 107 lub 509 599 599
biuro@acoustic-24.pl

Wysyłka

Naprawiamy wszystkie rodzaje głośników. HiFi, HiEnd, Estradowe, Samochodowe. Profesjonalna obsługa, Tel. 501 036 107 lub 509 599 592

Warunki wysyłki paczek z głośnikami do naprawy.

Realizujemy naprawę głośników także za pośrednictwem przesyłek.

Z uwagi na bardzo dużą ilość przesyłek, nie są one rozpakowywane w dniu odbioru. Paczki są rozpakowywane w dzień swojej kolejki tj. około 1-1,5 tygodnie, w zależności od ilości zleceń. Wówczas możemy sprawdzić co dokładnie się w nich znajduje i czy nie zostało uszkodzone w trakcie transportu. W związku z tym prosimy zwrócić szczególną uwagę na niżej podane informacje dotyczące sposobu pakowania głośników wysyłanych do naprawy, aby uniknąć potencjalnych uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym spakowaniem przesyłki. W wyjątkowych przypadkach kiedy przesyłka jest uszkodzona z zewnątrz, otwieramy ją w obecności kuriera i spisujemy protokół szkody.

Klient może do nas nadać paczkę z głośnikami za pośrednictwem firm kurierskich a także Poczty Polskiej.

Klient wysyła paczkę na własną rękę, nasza firma nie zamawia kuriera do jego domu.

Po naprawie głośników, paczki odsyłamy firmą kurierską DPD, DHL, UPS, w zależności od tego jaką cenę dana firma nam zaproponuje. Staramy się wysyłać paczki jak najtańszym kosztem. Na życzenie klienta możemy wysłać paczkę Firmą kurierską którą klient wskaże z pośród wymienionych przez nas. Nie wysyłamy i odbieramy paczek z paczkomatów.

Do koszt u naprawy doliczany jest koszt wysyłki.

Płatność za usługę klient uiszcza przelewem na konto po naprawie, lub płaci kurierowi przy odbiorze paczki. Paczki nie odebrane przez klienta (ZWROTY) nie będą wysyłane ponownie.Będzie to możliwe po wcześniejszej wpłacie należności na nasze konto bankowe z uwzględnieniem kosztów poprzedniej wysyłki.

UWAGA!!! KAŻDĄ paczkę którą odsyłamy do Państwa, polecamy rozpakować w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości, zalecamy spisanie protokołu szkody oraz zachowanie paragonu bądź faktury za naprawę. Protokół szkody oraz dowód wykonania usługi są niezbędne w przypadku składania reklamacji za zniszczoną przez firmę kurierską zawartość paczki.

Przed wysyłką sprzętu do naszego serwisu prosimy wypełnić „formularz naprawy” i włożyć go do paczki lub wysłać na adres mailowy: zamowienia@acoustic-24.pl

Formularz Naprawy

WAŻNE: W przypadku wysyłki formularza drogą mailową, należy zwrócić uwagę aby dane klienta zgadzały się z danymi na liście przewozowym paczki.

Każda paczka odsyłana przez nas po naprawie jest ubezpieczona.

Nasza firma nie odpowiada za:

1. Uszkodzenia mechaniczne paczek i głośników przez kurierów.

2. Złe spakowanie głośników w paczce (nie posiadamy własnych kartonów, wszystkie głośniki wysyłamy w tych samych opakowaniach co do nas dotarły. Zbyt ciasne spakowanie sprzętu może spowodować uszkodzenie przy upadku paczki)

Prosimy o zapoznanie się z zakładką GWARANCJA

WYSYŁAJĄC GŁOŚNIKI DO NAPRAWY AKCEPTUJĄ PAŃSTWO  WARUNKI WYSYŁKI I GWARANCJI.

Pakujemy paczki z wszelką starannością, a głośniki owijamy stretchem.

Wysyłając paczkę akceptujesz warunki wysyłki:

Zapraszamy do korzystania z naszych usług.

UWAGA.    PROSIMY NIE WYSYŁAĆ CAŁYCH KOLUMN GŁOŚNIKOWYCH, PRAWDOPODOBIEŃSTWO USZKODZENIA OBUDOWY  KOLUMNY PRZEZ KURIERÓW JEST BARDZO DUŻE.

Adres do wysyłki
„ACOUSTIC” Naprawa Głośników
ul. Łukowa 17
83-050 Kolbudy
NIP: 5831826610
Cresta Social Messenger PRO
× Jak możemy ci pomóc?